jag älskar dig, det vet du va ?

Har knappt fått nån sömn i natt p.g.a en utav mina nära vänner
var spårlöst försvunnen, dom ringde mig vid 4-5 tiden och frågade ut
om jag visste vart personen kunde hålla hus, men jag hade inte en aning.
Polisen var ute och sökte han och allt, oron satt uppe i halsen.
Jag halvgrät utav rädsla vart personen kunde va och vad den skulle kunna ha gjort.
Har ännu inet hört utav personen men vet att den är i gott skick antar jag.
En utav mina vänner ringer just nu och snacka med hans pappa och hör hur det är.
Jag är tacksam att han är vid liv, för såklart blir man enormt nojjig och trodde det värsta.
Jag älskar personen mer än allt annat. den bästa vännen !

ÅÅÅÅÅÅHHÅ , ALLLT ÄR SKIT JOBBIGT JUST NU !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0