plötsligt ser man att det bara bli ljusare.

Idag var paolo roberto på vår skola :) . Jag tycker han var bra men för skrytsam.
Men han hade rätt så biffiga armar, men han är ju italinare.


orka inte berätta om skoldagen, för den är egentligen inte intressant alls :p.
Men var härligt att träffa alla :). Och jag har äntligen fått tillbaka
kontakten med filip, vilket känns otroligt bra.

Jag vet jag hoppar från olika samtalsämnen,men i detta inlägg får det bli så:).
Men till helgen har samhäll fest,men jag vet inte om jag vågar gå.
För känns som eftersom jag går 1:an och är minst känns det inte som
dom vill ha en där, även fast det står att alla är bjudna. Men vet jag
att tillräckligt många folk som jag känner ska dit så, fundera jag och emlan
att åka dit. Om vi hittar skjus från kramfors, haha.

ska beställa kläder nu, eller iaf titta om dom har fått hem nått nytt :).
sen ut och gå, för magvärken, men pusshej


Kommentarer
jocke #

det ser inte ut som att din blogg är så poppis med tanke på alla komentarer:O hohoh

2008-10-23 @ 13:52:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0