svar från doktorn plus en utlands resa vart jag vill.

Har både fått negativ och positva nyheter idag. Negatvia var olyckligsvis
från doktorn, jag har för smala "rör" så att blodet inte kan åka riktigt in i hjärtat
så när jag anstränger mig komma jag kunna få kramper i hjärtat och svårt att andas.
Det var visserligen inget stort problem så länge det inte händer ofta. Men börja det hända
ofta så är det allvarligare och då måste jag genast åka till sjukhuset. Men bara för det
tänker jag inte sitta hemma och inte göra nått. Ska fortsätta träna som vanligt
bara förskyldningen går bort. Men ska nog träna imorgon men inte så hårt.
Sen så får jag välja vart jag vill över hela världen som jag ska få åka till i 2 veckor.
Liksom vad säger man till ett sånt erbjudande. Så jag sitter och kolla
runt på olika ställen som apollo,vings osv. Det är enormt kul men svårt val.

Så har ni nått tips så säg till ;)



Kommentarer
sandra

åh, tur du har..



neeew york :D

2008-10-15 @ 17:20:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0