TACK PAPPA

Mycket händer denna vecka,
idag beställde jag en ny mobil.  Eller ja, pappa beställde en åt mig.
tack så mycket. kommer bild på den längre ner i bloggen. Sen så
imorgon blir det doktorn vid 14:15 eller 14:20 , ja redan glömt bort.
Sen på Onsdag blir det björn gustavsson :D:D:D:D:D !! Sen på torsdag
eller fredag morgon åker jag iväg. Och då har jag även fått
extra pengar av pappa och mamma ungefär 3000 att shoppa för.
Så förtillfället känns det bara bra :). Måste också köpa en present till
bror, men det för bli en billig present. Komma ha med mig kameran,
förmodligen. Bruka glömma bort den oftast. Men iaf.

jag valde den här mobilen :D
för



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0