det finns två tradgerier i livet. Det ena är att inte få. Det andra är att få det

Okej, jag vet att jag sa att det skulle komma bilder.
Men det kommer inga bilder för jag kom på att jag tog kort med mobilen
och jag har inte installerat allt från mobilen på datorn än. Och jag orka inte
skriva allt som hände igår, men vi spelade jepordy, snackade om gammla minnen.
jag vann på skitneger hela tin och emma,marcus och sandra sovde över :) .

men nu för jag har tråkgit, så tänker jag svara på dom onödiga frågorna.

lista


JAG ÄR:
Blyg: oftast så är jag enormt blyg, men inte när jag väl känner dom, då blir jag galen.
Smart: beror på inom vilket ämne
Långsam: på att gå iaf, och komma fram till vad det jag ville berätta.
Stressad: jämt
Tålmodig: nej,inte min grej
Djup: njae, tkr om djupa människor
Öppen: nej, ytterst sällan
Ärlig: ja, oftast
Positiv: alltid
Rolig: jag tkr jag själv är rolig :p
Ansvarsfull: det är inte min grej

JAG HAR
Svikit en kompis: det har hänt
Förlorat en bästa vän: ja det har jag
Sagt att jag älskar en kompis: absolut
Sovit med en killkompis: ja det har jag:)
Sovit med en tjejkompis: men ja :)
Pussat en av samma kön: ja det har jag
Slagit en kompis: nej, sånt våga inte jag :p  
En kompis som vet allt: nej
Berättat hemligheter: njae

JAG HAR
Blivit sårad: ja
Haft stadigt förhållande: ja
Krossat någons hjärta: ja, tro iaf de
Gett någon ditt hjärta: njae, jag är rätt så varsamt med de
"Playat" någon: nej, inte medvetet
Sagt att jag älskar någon och menat det: aa.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit. : jaa
Varit otrogen: nej

FAVORIT:
Låt just nu: ingen speciell 
Pryl: datorn,mobil,mp3
Film: finns många
Bok: jag gilla inte läsa
Lärare i skolan: vetinte, larsaa
Plats: min säng
Frukt: grönt äpple
Dricka: vatten,fanta
Ha på mej: stort tshirt och troser, men så kan man inte gå bland folk :p så jeans eller chinos

JAG HAR
Opererat mig: neej
Cyklat omkull: he-hhe, de är jag proffs på
Sjungit i duschen: jajamen !
Hoppat bungyjump: nej inte i detta liv :p
Fobi för något: jag har enorm rädsla för ensamhet och mörker :p
Sett någon dö: ja, eller en död person
Varit på begravning: ja
Sagt att jag hatar någon: ja det har jag

LIVET:
Svart eller vitt: svart
Skriva eller tala: tala
Öl eller cider: båda, beror på vilket tillfälle
Nagelbitare: har gjort,men inte längre
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: varför inte både och? ,men måste välja charmig !
Lösgodis eller choklad: lösgodis med choklad i
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: film
Festa eller softa: båda två
Sommar eller vinter: sommar, fast vintern kan vara mysig oxå
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: levande ljus
Kärlek eller vänskap: varför inte kombinera båda, en patner som man har bra vänskap med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0