HELGEN !! :D

Okej, Imorgon blir det skola då.
Sen direkt efter springer jag ner till Gårn och hjälper till med att
plocka fram allt till disco. Samt planera saker med jonna inför saker som händer framöver.
Sen blir jag där tills insläppet, sitter väl i kassan och ta betalt,eller hjälper Dj:n :p .
Och när klockan äntligen slår sex  eller sju, beror på viken buss. Så packar jag ihop
och springer till bussen för att åka upp till övik med emelie,hilda,linn,evelina,emelie och alex :)
Sen när vi har kommit upp och fixat oss, så är det bara sätta igång och festa med Jens :').
Vilket jag ser framemot så enormt mycket, har inte sett hans lägenhet eller nått.
Sen hur kvällen är där kan jag inte säga. Vid ett tiden åker jag iaf hem, eller ja
hem till marcus och sover. Sen på lördag så, ja det vet jag inte riktigt än hur det blir.
Men det blir nog toppen !! Har lovat jens att hjälpa till om det komma FÖR MÅNGA
objudna gäster,vilket jag förmodar att det gör :p. Men det blir nog bra ändå.
Jag har ju förfan till och med fixat en party bild på jens :p

FEts

SNYGG VA ?? :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0