Gårdagen

Ja,det var verkligen en dag då vad som helst kunde hända.
Flodde skjusade mig och hilda till claesson vid åtta tiden,
och där började vi dricka. Sen kom linda och emlie, och vi festade
Sen skulle heino hämta sin kusin så jag och hilda hoppade in i bilen
och drack där och poppade as mkt musik och i varje gupp så spilde jag
dricka på mig själv. Och för er som vart hos claesson för vet att vägen upp till han
inte är rak :p . Och nu idag har jag ont i hela kroppen, blåmärken överallt.
Så när jag sitter eller ligger ner gör det skit ont.

Och ikväll vad händer då ?
jo,jag tro att jag bara ska ta det lugnt,se på film.
Kanske ut och gå om jag orka det.
Men ni får har det så bra !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0