Gårdagen, Och Kvällen.

Igår badade jag,jens och sandra. Vi badade från 2 till 5 , bara 3 timmar
men vart helt slut och trött ändå. Sen gick jag och jens till gårn
för att vi hade inte så mycket för oss, sen var vi ut och gick och träffade folk.
Vid klockan halv elva bad jag jens ringa sin mamma så vi kunde få skjus hem.
För jag var halvdöd redan i bilen, så på engång när jag kom hem så slocknade jag.

Och idag, ska jag tar det lugnt tills jag ska till emelie
och fixa i ordning mig för kvällen, och dricka lite där.
Men jag vet inte vad jag ska ha för kläder eller nått.
Och förmodligen hinner jag inte färgahåret heller, som jag måste göra.
Ska lägga in lite slingor med mörkare nyans. Sen har jag ingen
skjus från frånö än, men i värsta fall så vandra jag väl hem till pappa
och sover där. Men om det är någon som ska dit och har
extra plats i bilen hem,till brunne så hör av er :) .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0