Hur kan en anka vara pappa till en panda ?

Kom nyss hem efter att ha vart med tjejerna och snackat om allt.
Jag och linda började tänka på Kung Fu Panda, filmen så är
en anka pappa till pandan och hur fan gå de till ? haha.
Och hon och jag ska raka ett hak i ögonbrynet som dom coola killarna :p.
Ja, efter att ha varit ute och gått med dom så har jag insett hur lycklig lottat jag är.
Jag mår verkligen toppen och allt. Känns som inget kan stoppa mig nu.
Ja, ni vet säkert vilken känsla jag snackar om.
Helgen har vart bra,fast var väldigt seg och hängig på lördagen.
Har vart i ullånger hela helgen,ja orka inte skriva allt.
Men varit toppen i stortsätt. Jag tycker iaf att marcus är as söt.
måste bara skriva det för jag har lust.

Och bara för jag mår bra när jag är med linda
 så får ni en snygg bild på mig och linda :D

None


Kommentarer
Linda:)

Du är bäst emma <3

2008-10-14 @ 17:28:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0