svar till jocke

Jocke jag skriver inte bloggen för att den ska bli poppis
Jag skriver bloggen för att jag tycker de är härlgit att skriva av mig.
Plus så är ja 100 % garanterad på att du inte heter jocke,
för ja känner ingen jocke och det är bara dom som vet vem jag är
som läser bloggen. Och om du tycker min blogg inte är specieltt populär
varför läser du den?
Och en till sak, folk behöver inte kommentera för att dom läser bloggen.
För det är endast små tjejer som kommentera varenda inlägg
för dom vill visa att många kommentera,för jag ser hur många som läser bloggen.
Och de är tillräckligt mycket för mig, för att skriva.
Det är bara runt 40 st som läser den, men det duger förmig.

För er som inte fattade det dära, så äre det en som kommenterade
det förra inlägget, och jag vill att alla ska ha klart för sig
att jag inte skriver bloggen för att jag vill bli poppis,
för det kvittar för mig om ens någon vet vem jag är så länge
jag bor i kramfors. Jag skriver vad jag känner, spelare ingen roll
om ingen läser den. Som ni som tro jag skriver bloggen för
att ja vill bli poppis, så läs på, skicka vidare min blogg sida
så hela världen får se mig , WHIOOU! -
Ne (oseriöst för svårfattade).

Det va allt jag hade och säga.


Kommentarer
michaela wiklund

Emma, jag är en liten tjej och jag vill gärna kommentera :))) Jag läser din blogg!!!

2008-10-24 @ 22:20:12
jocke#

MEN LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-29 @ 10:33:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0