frånö

Frånö festen hur ska man förklara den för dom som inte var där. Jag kan ju börja med vart vi va innan. Åkte till emelie runt 3 tiden på dagen, linda var även där. Linda och emelie bjöd på mat, makaroner och köttbullar :p haha. Suveränt gott, sen skynda vi oss att fixa oss, för jens och robin skulle komma dit och hålla oss sällskap. Så vi satt och drack där, sen vid halv nio tiden kom skjusen, vilket var flodde och sebbe. Stort tack för att ni skjusade överallt. Sen så åkte vi till frånö och drack där, festade, gjorde lite dumma saker. Ångra mycket utav vad som hände,förlåt. Mendet vill jag inte gå in på eftersom jag ångra det. Sen skjusen hem var flodde igen som körde till stan,från stan, till jens, och sen till frånö igen för vi skulle sova i frånö. Jag och hilda alltså. Sen imorse har jag och hilda bara drygat och skojsat. Men bra kväll igår, dock lite saker som man skulle vilja få ogjorda. Menmen plattan imorgon kanske :)


Kommentarer
Anonym

du var kung på festen !!

2008-10-26 @ 22:40:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0