äntligen hemma.

Mamma,anders och wilma kom hem idag. Har saknat wilma otroligt mycket.
Och eftersom jag hade varit hemma och tagit hand om huset och det fortfarande var helt
så fick jag lite kläder å smink av mamma.

wemujsmink
en långkofta, tills hösten
en kortkofta ( jätte snygg !! )
smink (jag vet, jag köpte nyss en mascara men jag har tappat bort den )



Lördagen: var på 30 års fest, madde( kusin ) och robban larsson hade festen.
Var väl runt 50 personer där. Var rätt så roligt där men hade jag vart äldre hade det varit roligare.
Var där och drack lite sen skjusade pappa hem mig. Sen kom linda och cissi förbi och vi började dricka.
Efter enstund kom nicklas och robert. Vi sjöng singstar åkte på stan och träffade tjejerna och ett par tennis
killar som var från uppsala?. Sen åkte vi och kollade där eva vart mördad, och ja, vi åkte överalllt typ.
Sen hände det några olyckor i bilen, en hade fått lite mkt alkohol. Och den spydde precis när jag
och linda satt åt pizza macka, MYSIGT. Sen såg vi på film och dom åkte hem vid 04.00 tiden.

sen på fredag hade vi tacos kväll och var på fest hos daniel
och åkte bil, och ja allt möjligt. Hinner itne skriva om det just nu.
Men hejdå, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0