DET ÄR JOBBIGT ATT VARA HEMMA SJÄLV

Fördelar att vara ensamhemma
1. Man känner sig fri till att göra vad som helst.
2. Duschen är alltid ledig.
3. Man slipper äckel köttfärssås, å sån skit mat, 
4. Man kan bjuda hem killar utan att mamma blir fundersam om 
man är tsm med killen eller inte
5. Man kan ha fest
6. och en massa till ..

Nackdelar att vara ensamhemma
1. Ingen frukost fram plockat när man vaknar
2. Ingen som diskar åt än
3. Ingen som gör middag, om man inte beställer mat
4. Man måste komma ihåg nyckeln vart man har lagt den !!!
5. Man sover själv i mörkret. ( om inte en vän sover över)
6. MAN MÅSTE MATA KATTEN OCH VATTNA BLOMMOR !!!
7. Finns mer saker man måste göra som jag inte är van vid att göra
så vi får väl se om huset är kvar i slutet av veckan

Men jag blir jätteglad om folk överraska mig och kommer mitt på dagen.
Och sånt så slipper jag ensamheten, och bäst är om en vän sover över.
Slipper man verkligen sova med kniven och sånt. Men dagen har gått bra
ska iväg och KÖP PLATT TÅNG :D. pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0