hår färgning på G

Jag hittade ingen tröja på stan eller nått :( . Det fanns ingen storlek S på tröjorna jag ville ha och M var alls för stor :(
så istället köpte jag ;

ett par skor röda tennis skor ( jag vet att jag redan har såna men det var annan form på dom :p)
ett par as söta strumpor  ( 75 kr :o för ett par strumpor, men dom var jätte söta så jag kunde inte låta bli)
och färg saker till målningen
och hårfärg
:d

jag har hårfärgen i håret just nu. Jag gjorde slingor på bror och färgade min utväxt.
kommer förmodligen bilder på brors hår om han tillåter mig lägga ut bild på det.
Han kanske blir missnöjd :o haha. Sen ikväll ska jag över till eriksson och sjunga singstar och det.
Men ska precis hoppa in i duschen , hejdå


Kommentarer
Jenna

Hej Emma, den tröjan har jag köpt i en affär som heter Marice och ligger i sölvesborg =)

2008-08-08 @ 15:53:00
URL: http://blogg.jennas.se
kurt

jag tycker att du verkar vara en riktig fin tjej, alltså verkligen bra.du vet verkligen vad du vill i ditt liv baby. Har tänkt på dig mycket. jag såg dig på dollarstore förra veckan och då blev jag helt förälskad i dig. Tänkte hon är kvinnanjag vill gifta mig med och tänk emma och kurt låter så bra eller hur?. jag vet att jag är lite äldre än dig men vad spelar det för roll. vi är ju kära. jag vet att du är det. känner det på mig. har lång erfarenhet av livet. har varit med mycket är trotts allt 42 år gammal. Med kärlek din kurt för alltid

2008-08-20 @ 22:55:02
anna-karin

jag har köpt ett par strumpor för 500 kronor och jag så cool.

2008-08-20 @ 22:56:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0