hejshopping

grejeåp

beställde lite kläder igår, bloggade inget igår så jag visar idag vad jag fyndade.
jag beställde från hm, för mamma skulle ha barnkläder till wilma därifrån så då passade jag på att beställa lite småsaker till hösten/vintern

- mascara ( vissa säger den är klumpig och andra säger den är bra, men eftersom den är så pass billig så provade jag)
-
svarta örhängen ( hade förut ett par likadana ungefär men slarva bort ena så köpte dom, mkt svart och vit till vinter för mig )
- rosa bh, och 2 hotpants ( mörka ytterplagg och färgglada underkläder :) . behövede nya u-kläder till hösten)
- vita vantar ( jag lyckas alltid slarva bort vantarna eller glömma dom hos någon, men dom här ska jag banne i mig ha kvar hela vintern. jag vet att de är inte smart av mig att köpa VITAvantar för dom lär ju vara smutsig efter 2 dagen redan. :p )
- 2 par t-shirt ( dom beställde jag för dom var biliig, mamma tyckte dom var snygg så jag ge väl antagligen bort en i födelsedags present, eftersom hon snart fyller år :p)
- grå polotröja ( den hära skönheten var anledning till att jag beställde, grymt snygg :o och varm förmodligen )
- showerpeeling och bodypeeling ( köpte dom bara för att få ett jämt tal, plus är dom bra att ta bort döda hudceller. på vintern vill man ju absolut se extra fräsch ut )

Nu börjar molnaspricka upp sig och det blir soligare. Så eftermaten lär jag gå ut och gå med linda eller något.
sen på kvällen lär jag vara med tjejerna
bara 16 dagar kvar tills jag är ensam hemma en vecka. KÄNNS UNDERBART !

PUSSHEJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0