helgen

Fredag :
kan itne berätta så mycket om vad som hände men jag sov iaf hos linda :) hon hade minifest,haha
vi hade cyklat ,sen skulle vi hem till linda och då stog de någon på hennes bro ( hon var ensamhemma!).
Så jag och Linda släppte cyklarna och började springa, sen kom vi på att milo var i huset, så vi vände om och kolla och då var det mange. Snacka om rädd jag vart :p haha, sen var vi uppe hela kvällen. 
Lördag: Vaknade ju hos linda och chillade till ett på dagen sen gick jag hem för att fixa mig inför kvällen.
När jag var klar med allt gick jag till linda där ante hade en förfest så vi satt där enstund, sen gick vi vidare till en annan.
Och efter vi vart där gick vi upp till emma dit vi skulle från början men vi hann bara vara där i 15 minuter sen skulle dom ut på stan. Och på stan så träffade man alla och allt, kom hem vid 3-4 på morgonen och döpigg, eftersom jag ahde tagit koffeintabletter :p . Men till slut somnade jag
Söndag : Nyss äte frukost och allt, och kollar på os. Ska ut och hämta min cykel senare ikv som är hos linda eller vart den är :)

Hejdååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0