ONSDAG

vad är det för fel på bloggen ?

Jag skriver inlägg men dom syns inte ,så skulle det råka bli två ungefär likadana inlägg så klaga inte.
Men iaf, I dag har jag cyklat och gjort magövningar, måste träna hårt de sista av sommaren så att jag inte ser ut som värsta fettot när jag kommer till ådalshallen,haha. Sen fundera jag på att rensa ut mina 3 garderober (stavning?)
för jag får inte plats med något längre, jag har fått börja dela garerob med mamma till och med. Så blir förmodligen några svarta säckar på soptippen, för jag tror nog inte någon skulle vilja använda kläderna som jag hade för året ;o .


I morgon om det inte är as bra väder eller as dåligt väder så ska jag och mamma köpa kläder,skor och hårfärg.
Skulle egentligen köpa det idag men jag hann itne springa ner på stan när mamma var på stan. Så vi tar det imorgon.
Nya skor är ett måste iaf och någon tröja om jag hittar. Det finns inte så mycket att välja på i kramfors men något linne eller liknande hittar man nog :)

har inte så mycket att skriva nu, så hejsvjes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0