Regn och 2 lyckliga skor har fått en ägare :)

nu har vi gått 3 dagar och jag börja känns mig mer och mer bekväm iskolan.
Vi hade lektion med 2:orna för att lära känna dom.
lärarna tycker tydligen att det är ett bra sätt att lära känna varandra
genom att springa runt en ring runt ngn man inte känner och säga hej (!) .
 haha, stod mest bara och skratta åt hur alla såg ut. Hade en dålig dag i går
så idag var det en bra, förutom att regnet förstörde energin. Men då passade jag
på att fynda 2 till skor :D. Och nu har jag bild på dom, och dom 2
andra jag köpte föra veckan.

ALLA SKOR ÄR FRÅN WEDINS !
 1:a. Kanske inte är dom extremaste snyggast skorna jag köpt.
         men dom är snygg till kjol, eller jeans. Plus skulle jag behöva bli lite längre
         märkte jag idag, var kortare än jag trodde.
2:a.  Lite dumt att köpa sånna skor när man kollar ut på höst vädret,
         men jag tycker dom är gulliga, plus andvänder jag inte dom mycket i år
         så kommer de alltid en till sommar
3:a.  Dom jag köpte förra veckan, bra till hösten 
4:a.  Är förtjust i färgen röd,så köpte dom med, även fast jag inte
         vet om jag komma använda dom så värst mycket. 

 skorskirveckaner


ska cykla och möta linda nu, pusshej



Kommentarer
anna vågberg

Men dem förstaskorna var ju as snygga!

2008-08-30 @ 12:12:32
URL: http://annavagberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0