söndag !

Var i hsand igår med linda och ds, förfest hos niklas i älandsbro så var där tills 22 tiden ? ( nått sånt)
sen åkte vi in med ngn roger, var rätt dött. Ds försvann som vanligt, ingen idee att ens planera in kvällen med hon :p. Robert vart slagen också, så vi fick stå med han med polisen typ halva kvällen.
Sen tillslut hitta vi hon och då kom skjusen. Var hemma redan vi 1

Söndag :
Vaknade vid 11tiden, fixade mig och köpte mat till veckan med mamma.Eftersom jag är ensam hemma en vecka så vart bara lätta maträtter som jag själv kan laga :). Sen såg jag på KungfuPanda och Fast and furious - Tokyo drift. Sen fixade jag mig i ordning för niklas och robert skulle till stan så har vart med dom hela kvällen och spelat golf å allt möjligt.
träffade även en massa, men nu väntar en i luren så ska snacka sen sova,
HARE BRA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0