<3 daaaag

Jag tänkte skriva om alla hjärtans dag , vilket var min bästa dag på länge :')
Började med skolan,gick segt jag satt och väntade på att dom skulle
skicka ut alla blommor. Sen tillslut vid ett kanske den va ? så kom roserna
Jag fick bara 6 roser då, och ingen av dom var röd, och jag som älskar
röda roser fick ingen röd ros, utan alla andra färger :d sen vart det rast och
då träffade jag perla och emmy så fick en av dom var, alltså 8 st då :d
sen fick jag ett sms att jag skulle gå ut på övreplan vid lilla globen.
Jag vart as skakig,typ alltså nervös. Tänkte ba :va fan har han gjort nu då :p
Sen stod det en kille där med roser, hahaha
Han ba: är de du som ska ha roserna ?
jag ba: ehm,öh vet inte ?  ( ofta jag skulle veta om dom va till mig ?? )
han ba: ja,men här då. det är inte från mig utan från en hemlig beundrare.
Snacka om att stå där och va knall röd i ansiktet, först fick jag blommar av
någon jag inte ens visste vem de va, sen så vare inte ens av han, haha

Jag gick in till matte lektionen med blommerna för att öppna dom
och då vare 12 stora röda roser , vart så klart överlycklig. Fick den dära känslan när
man inte kan sluta le, hahaha. Sen ropade malin på mig, :p och då fick jag en till ros
av hon as gulligt. Efter skolan så åkte jag,emma,karlsson och ds till min pappa
och såg på notebook, och sen åkte emma hem men dom andra sovöver.
vart inte mycket sömn, vi höll på dryga till 2 tiden på natten, så vi höll på missa bussen.

MEN 14 FEB, VAR MIN BÄSTA DAG PÅ LÄÄÄNGE :D TACK FÖR ALLA ROSER



Kommentarer
Anonym

glad alla
hjärtans dag i efterskott!

2008-02-15 @ 15:44:59
URL: http://bylovisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0