>_< om freeeeedagen

skolan var okej, det gick rätt så fort. Efter skolan skulle vi börja ta fram saker tills discot på kvällen. Jag,linda och sandra kollade mest på för vi kunde inte bära dom tunga sakerna. När allt var klart började jag och sandra dansa och sånt. Sen vare sylos som gällde.

klockan sex började de komma folk så jag tog inträdet med sandra,linda,petra och sandrak.
as söta tjejer och små killar var det där. PLUS VART JAG KÄR I EN AS SNYGG KILLE , haha okej det där lär låta som om jag var en pedofil, men ni skulle se kläderna han hade och håret. DET VAR GRYMT SNYGGT :O
hade han vart äldra hade jag lagt en stöten på han, haha. Men discot var väl okej, mkt skrik och sånt.

Vid elva tiden åkte jag och linda med markusw till markusp, där kollade vi på en skräckis sen somnade jag och linda medans emma och markus var vaken hela kvällen, typ.

och nu har jag världens huvudvärk, hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0