bio :)

Var på bio idag med emma,linda och markus. Det börja bli en vana att vara med dom nu, men iaf vi såg på SAW4.
Jag vet jag har klagat på att den är dålig, men då hade jag bara sett halva, och nu när jag såg hela så tyckte jag den var rätt så bra. Förutom missen då med gubben, men ska itne hacka upp mig på det.

Jamen iaf , innan bio så gick jag till emma och var där knappt 10 minuter sen åkte vi till gårn för mötet om fredagen. Men vi hann inte vara på mötet för klockan närmade sig sju. Så halvsju gick vi till hemköp och köpte gotta, jag och emma delade på en kladdkaka, HAR JÄVLIGT ONT I MAGEN NU. Sen promenixade vi över till bion , satt där typ 20 minuter och vänta på den skulle börja, var ju AS många som kollade. Sammanlagt så var vi 7 st i hela biosalen, det märks verkligen att kramfors kommer gå under. Jag skreck till några gånger, p.g.a ljudeffekterna. Jag skreck inte på Saw4 utan på reklamen om en annan film, som jag verkligen måste se. Men ajja, efter bion så åkte jag och kollade på tv med mammsen, sen satt jag mig här och lyssnade på UNIBET skivan, som är såååååååååbra. PLUS börja jag blir enormt less på bilddagboken för det står hela tin "error" eller "hög belastning" eller vad fan det står. MEN HEJDÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0