ehm..

jag har inte skrivit på ett tag och jag få klagaomål för att jag inte gör det ?
haha, kan inte ens föreställa mig att någon läser min blogg för den är helt och hållet ointressant
Men dom som läser uppskattas såklart :' ).

ÖH JAG HAR TYP INGA NUMMER PÅ MIN MOBIL FÖR JAG KÖPTE "NY" IGÅR
INTE NY MEN EN ANNAN, SÅ ATT GE MIG DITT NUMMER OM DU TRO JAG ÄR
BEHOV UTAV DEE !!!!!!!!!!



Ja helgen var helt och hållet lyckat började att vi
va hos stattin, massa folk sen gick vi till jennie och vadär och träffade mer folk. Mina helger 
har blivit bara roligare varje helg som går, mår bara bra också,härlig känsla att kunna njuta av livet
och att jag iten klaga på att allt är så tråkigt, för inget är tråkigt längre utan de är bara roligt,
så det var en helt okej helg.
Till helgen är de hullsta och sista hullsta. tack gode gud , ska bli kul att se alla 93;or.
Och det komma bli en bra helg det med, för vi är LEDIG på fredag.

Tisdag:

DET SNÖAR, serriöst jag trodde vi var på väg mot sommaren, men inte då.
justja,hade kvartsamtal idag med,gick helt okej. Vi bestämmde tryck i dag på tröjan med
GREEEEEEEEEEAAT !
skolan går väl bara bra justnu, dock less på alla prov


har prov imorgon, och ska snart göra simones present så hejhej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0