HELGIS

Jaru, helgen har väl vart okej, förutom söndag.

FREDAG :
jag,linda,emma åkte till markus och spelade x-box och var hos hans granne en snabbis.
emma åkte hem vid 12. Efter 12 såg vi på massa med filmer ,spelade xbox och kastade oss i snön och sånt.
rätt så kul :d

LÖRDAG:
hjälpte pappa att flytta till övik. Skulle egentligen till lugnvik på kvällen men det sket sig helt och hållet så åkte till murra och såg på masser med film.

SÖNDAG:
skulle ta en buss hem halv två, så jag och murra gick till stationen och stog där och vänta tills klockan vart 2, och då kollade jag tabellen som stog där utanför att man måste beställa bussen 2 timmar innan man skulle åka ?
Så murra ringde peter så åkte med han till linda, där var emma och linda.Sen efter en timme åkte jag hem åt, fick världen huvudvärk orkade itne göra något, vart massa med skit på msn och allt, somnade inte förrän vid 2/3-tiden för jag mådde så dåligt, världens huvudvärk och massa skit,

och nu äre måndag och jag har as ont i huvudet och orkar knappt göra något, pusshej


Kommentarer
Marcus

Du var inte på skolan idag :P

2008-02-04 @ 16:25:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0