måndag 18 feb.

Nu var det ett tag sen jag skrev några rader.
Men iaf helgen var helt okej,var i övik , träffade sandra och massa. KUWL KUWL
HELGEN VART HELT JÄVLA BRA ,FACKTISKT : * )

Idag, har de bara vart en tråkig skola, före första va linda sjuk och jag tro hon har smittat mig
för jag har ont i halsen och sånt skit, så förvåna mig inte om jag blir sjuk snart med.
Gick hem efter so:n orkade inte va kvar på matten och no:n, plus hade vi prov . PLUS
så mådde/mår jag illa som faaan. Hoppas de inte är någon magsjuka eller nått sånt bara.
För övrigt så är det facktiskt bara bra med allt, det rullar på som fan nu, lite bråk mellan vissa.
Men inga som stör mitt humör iaf och det är härliiigt, och min mobil laddare har jag glömt i övik,
så jag har en ännu sämre än de jag haft innan,men ska nog köpa ny mobil på onsdag ändåså, :')

heeeeeeeeeeejsvejjjjjjs

@ emmawallenius.bilddagboken.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0