minnen, minnen !

Torsdag är fan den bästa dagen på veckan, har alltid så kul på torsdagar. 

Började med skolan, då hade vi np och det gick rätt så bra skrev om "val som berör" :') satt nästan hela tiden ut, vilket menar ungefär 3 timmar. Sen hade vi lunch rast och jag,linda och markus hittade på massa med bus, sen kom emma till skolan för hon hade fått slutat tidigare, jävligt kul skoldag. Sen hade vi so , där de stank skit hela korridoren, för någon hade slängt sån där stinkbomb. Efter so:n hade vi matte och satt och tog kort på karlsson hela matte lektionen typ. No:n var typ inställd, eller ja vi satt 10 minuter sen fick vi gå hem.Sen gick jag hem.

Efter maten åkte jag och emma till linda sen gick vi och solade, sen skulle vi bara gå och dricka på gårn men vi stannade kvar och gjorde lite bus och sånt, ska itne nämna för mycket men det är iaf minnen för livet, kan jag lova. Vid åtta tiden gick vi alla hem, sen har jag bara kollat på eng, och suttit här, men men kolla bilddagboken med :D !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0