****

Jag vet att det bara bli mindre och mindre jag skriver i bloggen, men det är för olika andledningar
1. har jag jämt läxa / prov att träna
2. när ja får tid över så sitter jag på bdb ,myser med wilma eller ut och gå

Men idag tänkte jag skriva.
Tisdagen har vart bra, skolan var bra men jag har haft en dundrande huvudvärk hela dagen.
Och det snöar så det får mig inte på nå bättre humör. Plus tkr jag att min blogg är ful
och vill kunna göra om den,men jag fattar inget ;<

Till helgen åker jag till frankrike, som jag hoppas på ska bli kul
men egentligen ser ja inte ens framemot det för det känns plågsamt
att åka bussen och allt,men jag tänker åka med ändå för att det är något nytt
och ett av mina nyårs löften var att göra något helt nytt, och där hade ja chansen :)
Så ja,när jag är i frankrike så komma de inte bli något skrivande
och jag komma ha ett nytt mobil nummer för er som försöker nå mig .
Jag har egentlgien inget viktigt att skriva, så hejsvjes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0