LOV

Nu är det äntligen lov, härligt härligt .
Fast det blir ju bara typ 2 dar i kramfors som man måste utnyttja.
Så ikväll lär jag åka till pappa,är ensam hemma där
men flickorna, hittills äre
Jollan,Linda,Linn - få se om det blir nå mer :)
Men det ska bli massor med MYS

Skolan idag gick ju fort, vi slutade 1.
Men jag va med emma och markus efterskolan sen tog vi 2 bussen hem
för att vi var så lat så vi orkade inte gå.
Vi fick även tröjorna idag :)
ÄVEN fast dom inte är så snygga så ja,
man vill ju ändå ha en tröja :)

och ja jag tänkte säga att emma är söt
bara för javet att hon läser den här bloggen -
OCH JA BILDDAGBOKEN SEPA SIG FÖR MIG :<

men tack och hej,leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0