hjärtaproblem.

Ouhh, nu är det jobbigt.

Har jätte ont i hjärtat, mer än vanligt.
Fick åt helvetes ont när jag duschade, så jag fick gå ut ur duschen innan jag var klar
och sätta mig ner och ta det lugnt och mamma fick komma med kallvatten.
Som ni kanske vet har jag hjärtproblem men vetinte vad. Doktorn
trodde de inte var så allvarligt, men har bara blivit mer och mer nu på de senaste.
Kan inte anstränga mig för mycket utan att jag får ont i hjärtat. Så mamma
ringde och kollade och vi ska få en tid. Så jag ska få göra tester så
jag få veta varför det är såhär. Och om man har fel på hjärtat får man inte äta mycket salt
och salt är mitt liv !! :o. Vill helst veta vad det är riktigt ist för att sitta hemma och oroa sig :<.

ska iaf ta det lugnt nu resten av kvällen.
ejja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0