Ls-dagen !

Oh, en kort dag igen.
Jag skulle egentligen inte gå på skolan, men eftersom mamma väckte mig
och sa :" men tänk på hilda, då komma hon få vara själv på teatern"
så då klev jag upp och sa " this one is for hilda". Och skynda mig klä på mig
så jag han precis till skolan började. Jag och hilda hade valt teater
som var sjuktdåligt, det var olika lekar. Man skulle stå mitt i en ring och skämma ut sig.
Vilket jag tycket är sjukt pinsamt för jag blir så nervös när alla kollar på en.
Sen var det olika saker man skulle göra, och man skrattade åt alla ett tag,
tills det vart drygt för dom trodde dom var roliga och tillslut orkade man itne skratta.
Sen hade vi streetdance, som var rätt så kul men det var så grymt mycket folk i salen
så det vart as varmt och man vart less för man råka typ vara i vägen hela tin.

SEN VAR DET LUNCH
men äckliga korvar :p. Efter lunchen så stod
jag och hilda vid Hvlekar och hjälpte till dom som gjorde lekarna.

Jag,Hilda och Lisa hade kommit på leken att det ska vara enblind,endöv,och en stum som
satt i hop med varandras ben sen skulle dom hitta olika "bokstäver" eller ledtrådar till ett ord
som dom senare skulle ha nytta av. haha, och en grupp som inte samarbetade alls
de va en stum som höll på tokpeka på vart lappen var till den blinde
för den döv lyssnade på musik haha, Ja det var iaf jätte roligt att se på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0