måste vara hatad av han ovandär

som ni vet så har jag ju tappat bort kameran.
och nu har jag tappat bort min mössa, han iaf ta kort med mössan på.
men lika fort är den borta. Men ändå så hittade jag en mobil
och jag var jävligt sugen att ta den, men snälla jag lämnade
till den som hade tappat den. Det verkar som om jag måste
lämna tillbaka allt bra jag hittar och när någon hittar
mina saker så snor dom de. Surt

Men förövrigt har k-lan varit en rätt så kul helg.
Jens kom hem :) och var brun som ett as.
Jag träffade många jag inte hade sett förr,
jag,jens busade på med allt möjligt.
Jag fick iaf 2 timma sömn.
Och träffas marcus,matilda en snabbis :).

Jadu, ska försöka sova igen så jag kanske kan gå på skolan
imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0