mobilerna

Hittat redan nu 4 st som ser bra ut, som jag har kollat lite extra på.
Men som sagt ingen brådska ska jag ha, för då köper jag bara fel.
Men tänkte att ni som läser kunde få ett smakprov

1: 6 395:- , rätt så snygg. Men tro inte pappa vill lägga ut så mycket pengar.
plus om man är förbannad blir det jävligt jobbigt och skriva på småknapparna.
Men jävligt snygg mobil
2: 3 549:- , Min favorit av dom hära, snygg, enkel och rätt så billig :D
lutar mest åt den just nu.
3: 2 795:-  , snygg och enkel här med, synd bara att det inte var touch ( stavning)
4: 3 249:- , TOUCH och snygg. Det vibrera när man toucha den och, ja.
helt enkel snygg.
erer
för


 dotrosa


Kommentarer
nattis92

jag tycker den råsa

2008-10-08 @ 23:04:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0