Såg ni ?

Seriöst, kollade nyss på Generation Fett , jag tycker det är sjukligt
att man kan tjäna pengar på att vara fet ! Folk sträva emot att gå ner i vikt
och ha bra hälsa, sen går det dom som blir enorma och har allt förutom bra hälsa
och tjäna mer pengar än dom som tänker på vikten och hälsan. Jag tycker dom
lockar dom överviktiga att det är lugnt att vara fet, du får ju ändå pengar och allt.
Men vem låter det bli sådära. Om man märker att man inte orka gå, då skulle
jag absolut får panik och sluta äta helt !!. Sen nästa vecka så äre
om tjejer som är överdrivet tjocka som tjänar pengar på det och
dom sätter sig på killar och dom tycker om det. VEM I HELA FRIDEN
SKULLE VILJA HA ETT FETTO PÅ SIG ? ursäkta uttrycket
men jag förstår inte grejen, dom är inte lite feta utan dom är enorma
och har äckliga valkar överallt. Uscha, men jag tycker inte
att man förde ska vara as smal och så. Utan normal är snyggast
det är snyggt till och med att vara lite mullig.

men iaf, det är äckligt, ska sova nu, pusshej


Kommentarer
Maja (Hilda)

OM dom var fet!!(jag lovade ju att komentera varje dag)

2008-10-02 @ 18:03:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0