2 dagar kvar

Tjosan,
Idag så har vi på skolan bara gått igenom fengshui provet och planerat stylingen till rummet.
Så imorgon ska vi måla om skolbänkarna,fixa snyggt på väggarna och sånt. Så får inte
glömma målar kläder + gympa kläder. Så lär gå och bära på en fet trunk imorgon och ha
ont i axlarna hela dagen :) . På tal om isglass är börja jag bli less på all drama som
händer runt skolan,festerna och fritiden. Alla ska göra sån stor sak av allt, och
en är otrogen, andra slå den. Och jag allt sånt där som tillhör ungdomen.
Men jag skulle bara vilja ta en pause från att drama och kunna tar det lungt,
samtidigt som jag mer än gärna vill festa och sånt. Men det skulle vara härligt
att åka utomlands nu och slippa allt. Men ist måste jag vänta tills men sega
pappa bestämmer sig vart vi ska åka, tar ledigt från jobbet och allt sånt.
Men det kommer när det ska komma. Och förtillfället försöker jag själv
skapa drama bland andra, jag försöker nämligen matcha ihop 2 par
för att få bättre kärlekskarma :). Så om jag är snäll mot andra kanske
jag får något bra tillbaka, på nått sätt. Men nu är det bara 2 dagar kvar
tills jag fyller år. Jag längtas inte speciellt mycket, men skulle va härligt
men lite extra cash och kläder.
 
LÖRDAG SKA JAG SHOPPA FÖRMODLIGEN
DET BLIR BRA :D

hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0