dålig dag.

bläää,blääää. ur dålig dag.
morgon dagen verka allt som vi har planerat blivit skit, just nu vet jag inte alls hur det blir
men skjus eller nått. I värsta fall stannar jag hemma. Eller helst skulle jag vilja åka till marcus men
han ska oxå ut, så det vart ännu mer blää. Och när allt vart så mycket blää så
börjar jag sakna pappa,bror och alla som inte är hemma just nu..
och jag saknar min kompis som jag brukade måla naglarna med.
och nypa tills den vart blå på armarna.

Och den som kommenterade
att de inte var likt mig på bilden så bruka jag inte sitta i den vinkeln speciellt ofta.
Plus har jag liksom fixat till håret och allt innan i salongen för att kortet skulle se bättre ut.

meeeeeeeeeeeeeen iaf , nu orka jag itne skriva mer.
för det är inge roligt att läsa negativa saker, ciaaao


Kommentarer
Anonym

vem brukade du nypa i armen ? hihih låter sööt ; )

2008-09-25 @ 22:21:35
Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 11:30:54
URL: http://www.jessi.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0