en helvetes rolig helg :)

fredag : jag fyllde år fick pengar,smycken,hårförlänging, present kort och ska få en peak eller svea jacka sen till vintern.
eller om jag ist vill ha pengarna, har inte bestämmt mig än :) . oxå fick jag ett spel av emelie.
sen så hade tjejerna och bäver en överasknings fest för mig och där fick jag en tårta med japan på, ros av linda + choklad och smycken av cissi. jätte snällt och jävligt kul hade vi. vart lite för mycket för vissa av oss.

lördag : vaknade halv sju, hoppa in i duschen, sminka mig sen åka med 08:25 bussen till sundsvall
för shopping med emma :D . jag hittade inte så värst mycket, men fick med mig hem

ett par chinos , AS SNYGGA !
en fest klänning
2 par linnen
en polotshirt -tröja
en sjal.

sen när jag hade kommit hem hade jag 1,5 timme på mig att fixa ordning mig
sen vidare till sollefteå, där vi var på fest hos en som heter jennifer.
Där så vart det lite för mycket för några. Men efter enstund när dom nyktrat till
så gick vi in på stan och träffade alla, och dumma jag gick in på hullsta :p
Men de var dock jävligt kul där, skämde nog ut mig lite. Men det var lätt värt det,
för hade så jävla kul. Men nu har jag rivsår på  bröstet och ingen aning om hur jag har fått dom.
Jag ramlade inget igår eller nåt så, blir fundersam hur jag kan ha sår där.

jaja. kortfattat helgen var bra, ska nog till ullånger nu, hejdå



Kommentarer
Karin

Vad fan är chinos?

2008-09-21 @ 19:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0