fotodag.

Hade sovmorgon imorse så jag och marcus fick sova ut lite längre,
dock försov jag mig igår också, tack vare marcus :p . Men efter
att ha åkt bussen timme komma vi äntligen till skolan och vi har bild.
Där vi håller på med en reklam bild. Jag och hilda jobbar tillsammans.
Vi kom fram till att vi skulle reklama om parfymer. Så hela skoldagen
har vi sutte och valt ut bilder ( vi tog kort igår). Och sutte och klippt ut och allt möjligt
på photoshop. Ingen av mig eller hilda är bra på photoshop, så det tar tid innan
det blir som vi vill. Sen hade vi fotografering idag med. Vi fick se kortet
och det vart as fult. Sen efter skolan har jag varit ute och gått
och tränat feng-shui, eftersom vi har prov imorgon.


och till "karin" som undrade vad chinos var
så äre det ett par byxor, typ gubb byxor. vet inte hur jag ska förklara det men nått sånt :p



Kommentarer
Karin

Hahah! aha tack för den :P

2008-09-25 @ 08:38:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0