helgen

Fredagen : Började med att vi åkte buss upp så vi var framme runt 4 tiden.
När vi kom upp så var det shopping längst upp listan. Sen efter shopping och en
halv macka på subway så kom marcus å thomas enström :p en modo spelare. Vi förstod inte att
det var han så vi gjorde narr utav han när han sa att han spelade i modo, hahhaa men iaf 
han skjusade oss till matildas lägenhet.
Där vi skulle förbereda oss inför kvällen. Dit kom alla möjliga folk som jag hade ingen
aning om vilka det var. Men runt elva tiden så åkte vi äntligen ner på parken. Men eftersom
erik (vår skjus ) virrade omkring hela tin, vilket vi inte klandra han för. Men vi hittade inte vägen dit.
Men till slut kom vi iaf fram. Och då fick inte komma in på engång och allt bara sket sig.
men när det var en timme kvar så kom våra biljetter och vi kom in. Där inne var det
inte nå bättre än utanför. Fick nämligen en armbåge rakt mot öga/ansiktet. Så jag svimmade ihop.
Sen vart det en massa bråk. Vid 2 tiden var jag hemma hos marcus, utan han.
Han kom inte hem förrän 4, för han hade råkat ut för en dålig kväll också.

Lördag: marcus kväll var så dålig så att mobilen gick sönder, eller den vart avbryten.
Så vi åkte upp till övik igen och han köpte en ny mobilen. Och jag kunde hämta
övriga saker hos matilda som vi hade glömt. Hel dagen var mest en slapp dag.
Hade ingen ork att ens göra nått. Såg på film och tv hela kvällen.
Jag och matilda kollade på step up 2 och dräglade sönder oss till snyggingen.

Söndag: Kom nyss hem från marcus, efter en rätt så bra helg. Men det mesta vart skit.
Fick iaf vara med marcus och det var iaf uppskattat.



Kommentarer
http://hildasvanholm.blogg.se

en sjuk helg :)

2008-09-29 @ 16:43:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0