jordens undergång om 2 veckor ..

som alla nog har hört så skulle ju jorden kanske gå under idag.
men testet som forskarna gjorde gick bara halvt ( dom testade bara idag med mindra ström)igenom som om två veckor (sägs det)
ska dom göra om testet fast med mer energi. Och tänk om det skulle bli jordens undergång
jag sitter och är as orolig över det hela tin. Alla i vår klass var helt galen idag och ja allt.
Dom kan inte gå ut med såna där påstående att jorden kan gå under om det inte ens är säkert.
För folk får ju panik och oroa sig onödan. Hade man vare säkert på att man skulle dö inom 2 veckor
då skulle man ju göra världens sjukaste saker. Jag skulle lätt råna en bank och allt möjligt. Så
jag tycker forskarna ska HÅLLA KÄFTEN för jag blir as orolig och rädd för sånahära skitsaker.
åååååhhåhåh, jätte rädd :|


vrf dom gör testet? jag snackade med en person, och enligt han så är det ..
"det är en snubbe som hette higgs som kom på en teori om varför saker väger någonting, men för att bevisa att denna teori verkligen stämmer ska de se om higgsbosonen, vilken är en partikel som behövs för att teorin ska stämma, finns."

men lugna er, han säger också att
" plus att den stora majoriteten av alla forskare är överens om att jorden inte kommer gå under"
men om det ändå skulle vara så att jorden går under ? ..
 "om det nu skulle bli så illa att LHC producerar svarta hål så hinner vi inte märka något över huvud taget eftersom hela jorden i princip försvinner direkt"
_____________________________________________________________________________

en annan sa till mig om vi åker in i ett svart hål så ..

"hmm jag har hört att man delas på mitten för att partiklarna i kroppen inte orkar hålla ihop "



men jag blir orolig ändå, töntigt tycker vissa men TÄNK OM säger jag bara ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0