livsglädje

Sutte hemma med wilma nästan hela dagen och hon har vart på toppen humör.
Hon har skrattat åt vad man ens gör. Och nu när jag har ont så är det jobbigt att skratta.
Och det gör det ännu svårare att hålla sig ifrån att skratta. Har badat hon och allt,
och ungen börjar verkligen få lockar. Sjukt gulligt. Sen har jag och mamma sutte
och sancka om allt mellan himel och jord, vi börjar komma allt närmare varandra
eftersom nu kan jag berätta om fester ochh allt möjligt utan att hon blir sur för
att jag är på fester. Visst hon tycker inte om att jag dricker men hon förstår.
Men eftersom wilma var så otroligt söt efter hon hade badat och lockarna
var åt alla håll så läger jag ut en dunder söt bild på hon :').
pullis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0