Reason to cry.

hejhej, inte bloggat på hela helgen p.g.a jag har vart i ullånger och haft jätte roligt och mysigt :).
toppen helg, och på lördag ska camilla ha fest också, bara bra saker som händer nu !! :D

och imorgon börjar jag träna igen också, så känns härligt att komma igång med allt.
skolan börja bli mer normalt, och inte lika slavrigt och sånt. Schemat funkar nu iaf, om jag säger så.
Men idag har jag vart med hilda och emelie, vi åt ute (hilda och jag).  Sen gick vi till elin ( emelies syrra)
och satt där och vänta sen gick vi på bio, var gratis bio. filmen hade filmats in här. Eller vissa scener iaf.
Bra om man är 30+ kanske, tyckte själv att den var rätt så tråkig. Duschen vart precis ledig,

ses !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0