tisdag :)

Förbereder helgen blir förmodligen att hilda har tjejkväll/ middag eller ja något sånt med klassen.
Med ansiktmask och allt möjligt. Blir jävligt härligt de.
Sen efteråt går jag till marcus och sover där. Hoppas det blir bra kväll.

Idag har vi haft en rätt så lugn skoldag, bild dubbla pass, sen när jag gick hem halkade jag
och ramlade å fick lera på byxan, gullgit va ? haha. Sen har jag bara sutte här och hjälpt till hemma.
Har inte haft ngn orka att gått utanför huset ens. Börjat fått hosta med, hoppas bara jag inte bli
sjuk till helgen för det skulle vara ganska så surt.

NÅGON SOM KAN HJÄLPA MIG MED DESIGNEN, FATTAR INGET?
SKULLE BLI ÖVERLYCKLIG DÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0